امکانات نرم افزار حسابداری تجمیعی
کسب درآمد
جستجوگر پیشرفته

در اسکینک
در كل اينترنت
درباره سايت
خبرنامه سایت
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

اعضای سایت
آرشیو
کدهای اختصاصی
تبادل لینک هوشمند
    عنوان لينك
    توضيحات :
    آدرس لينك
    كد امنيتي
عضویت
نام کاربری : <-SignUp-UserName->
رمز عبور : <-SignUp-Password->
تکرار رمز عبور : <-SignUp-RePassword->
ایمیل : <-SignUp-Email->
نام و نام خانوادگی : <-SignUp-Name->
کد امنیتی : <-SignUp-Captcha-Image->
<-SignUp-Captcha->
<-SignUp-Button->
ورود
نام کاربری : <-SignIn-UserName->
رمز عبور : <-SignIn-Password->
<-SignIn-Button->
  • بازدید : 69
  • نویسنده : علی کمانکش
  • تاریخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395



  • بعد از یکسال ثبت اسناد حسابداری در نرم افزار حسابداری ، موقع بستن حسابها و رد کردن اظهارنامه مالیاتی میرسه. بعد از اون هم بحث نوشتن دفاتر قانونی کل و روزنامه پیش میاد و البته جمع آوری و آماده سازی مدارک مثبته برای رسیدگی به دفاتر قانونی.

    اسناد و مدارکی که باید تهیه و جهت ارائه در دسترس باشند عبارتند از :

    1-پرینت اسناد حسابداری و ضمیمه نمودن مدارک مثبته به آنها

    این مورد را حسابداران به عنوان روکش سند می شناسند. روکش سند همان پرینت سند حسابداری است که در نرم افزار حسابداری ثبت شده است. برخی حسابداران اسناد را در هم ادغام می کنند و برای چند سند ادغام شده در یک سند جمیعی ، یک روکش سند چاپ می کنند.


    2- تحریر دفاتر قانونی روزنامه و کل

    برای هر کسب و کاری باید دو دفتر پلمپ شده گرفت. این دفاتر قانونی عبارتند از دفتر کل و دفتر روزنامه. دفتر کل و روزنامه ، هر دو بر اساس سرفصل های کل نوشته می شوند.


    3- تهیه تراز آزمایشی حداقل چهارستونی کل و معین ، قبل و بعد از بستن حسابهای موقت

    ترازنامه یکی از صورتهای مالی اساسی است. در این سایت در مورد ترازنامه به اندازه کافی بحث شده است.


    4- آماده نمودن گردش مواد ، کالای نیمه ساخته ، کالای ساخته و قیمت تمام شده

    برای شرکت های بازرگانی و تولیدی ، گردش مواد و کالای انبار از اهمیت خاصی برخوردار است ولی اگر شرکت خدماتی باشید گردش مواد و کالا نخواهید داشت.


    5-پرینت دفاتر معین و تفصیلی حسابها

    اگر از نرم افزار حسابداری استفاده می کنید ، می توانید دفاتر حسابداری خود را در سطح معین پرینت بگیرید و به دارایی ارائه دهید.


    6- تنظیم جدول استهلاکات

    اگر اموال و دارایی ثابت دارید و استهلاک آنها را به عنوان هزینه در دفاتر ثبت کرده اید باید جداول آنها را ارائه دهید.


    7-تنظیم جدول 12 ماهه خلاصه لیست مالیات حقوق که با هزینه حقوق همخوان باشد


    8-کپی فهرست معاملات فصلی و اظهارنامه ارزش افزوده


    9- تصویرصورتحسابهای بانکی و صورت مغایرتهای آنها


    10- فهرست و مشخصات کامل کالاهای واراداتی و صادراتی

    - موارد فوق حداقل اسناد و مدارکی است که در زمان رسیدگی بایستی جهت ارائه ، فراهم شده باشند.

    فهرست کامل ؛ هنگام صدور و ابلاغ "برگ دعوت ارائه اسناد و مدارک " بر اساس بند 2 ماده 97 ق . م .م توسط سازمان امور مالیاتی اعلام میگردد.

    یکی از زیر سیستمهایی که در هنگام نوشتن دفاتر قانونی و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و چاپ روکش اسناد به شما کمک می کند ، زیر سیستم حسابداری تجمیعیدر نرم افزار حسابداری یکپارچه است.

    موضوع :
    امتیاز :
    نتيجه : مجموع 18 امتياز توسط 7 نفر
    ارسال نظر
    ورود
    پیوندهای روزانه
      آمارگیر
      • آمار مطالب
      • کل مطالب : 34
      • کل نظرات : 0
      • آخرین آپدیت سایت : ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
      • رتبه سایت گوگل :
      • ورودی امروز گوگل :
      • ورودی دیروز گوگل :
      • تعداد اعضای خبرنامه : 0
      • آمار کاربران
      • افراد آنلاين : 1
      • تعداد اعضا : 0
      • آمار بازدید
      • بازديد امروز : 24
      • بازديد ديروز : 0
      • بازديد هفته : 24
      • بازديد ماه : 67
      • بازديد سال : 3063
      • بازديد کلي : 3790
      • مشخصات شما
      • آی پی شما : 54.158.21.176
      • نمایشگر شما : Unknown ?
      • سیستم عامل : unknown
      • تاریخ امروز : چهارشنبه 5 مهر 1396
      • آخرین ورود : 1:09 صبح
      عضویت سریع
        <-FastRegisterForm->
      چت باکس

        نام :
        وب :
        پیام :
        2+3=:
         
        (Refresh)
      برچسب سایت
    • , , , ,